18 Ocak 2015 Pazar

Konnichiwa minna !Ben Japon delisi !

Konnichiwa minna !Bloğuma hoşgeldiniz.Başlıktanda belli olduğu gibi ben bir Japon delisiyim ^-^ Adım Duru ve 15 yaşındayım.İzmir'de yaşıyorum.Japonlara ve kültürlerine olan merakım 3 yıl önce anime izlememle başladı.İlk animem Ginban Kaleidoscope !>,<  Beni animelerle tanıştıran bu seriye gerçekten hayran kalmıştım.Sonra Youtube'da gezinirken şans eseri yanda önerilen şarkılardan birine tıkladım.The Gazette-The Insıvıble Wall.Harikaydı !Hayatımda duyduğum en mükkemmel şarkı diyebilirim !Hahaham...hatta hatırlıyorum da bir yaz gecesiydi ve saat çok geç olmuştu ,şarkıyı dinlerken omzuma baktım birde ne göreyim ?Devasa bir örümcek !Bilgisayarı  yere fırlatıp ordan çığlık çığlığa kaçmam falan işte .s Ah o günler...

Daha sonrasında ise cosplay kültürünü keşfettim.İnsanlar sevdiği karakterlerin kılığına bürünüyorlardı ve bir etkinlikte buluşuyorlardı.2012'den beri gideceğim,gideceğim dememe rağmen bir türlü gitmem nasip olmamıştır bu muhteşem etkinliğe *^* Fakat bu sene sonunda bu istediğimi gerçekleştireceğim ve ilk cosplayimi yapacağım ^-^  

Karakteri seçmekte çok zorlandım ama arkadaşlarımında yardımları sayesinde Hell Girl olmaya karar vermiş bulunmaktayım.Umarım epic olur.Ve yeni insanlarla tanışabilmeyi  de umuyorum.

Bu blogda neler olacak peki ?Anime,manga tavsiyeleri,otome oyunu tavsiyeleri,incelemeler,j-rock grupları hakkında gelişmeler,tanıtımlar ve daha birçok şey !Yoroshiku onegaishimasu ! 
^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top